Oferta
Czynności, które wykonujemy w ramach Umowy o Zarządzanie:
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
- Prowadzenie i aktualizacja spisu lokali, właścicieli lokali wraz z posiadanymi udziałami w nieruchomości wspólnej
- Reprezentowanie wspólnoty
- Zapewnienie właścicielom informacji o sytuacji Wspólnoty oraz dostępu do jej dokumentów
- Zawieranie umów o dostarczenie dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, ciepłej i zimnej wody, odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości
- Zawieranie umów na usługi utrzymania porządku w nieruchomości wspólnej
- Zawieranie umów zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej (wentylacja, dźwig osobowy, domofon, monitoring ppoż, instalacje ogrzewania, wod.-kan., elektryczne, gazowe, wszelkie inne urządzenia i instalacje)
- Zawieranie umów ubezpieczenia nieruchomości wspólnej
- Wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie cen i warunków umów oraz ich zawieranie
- Merytoryczna kontrola faktur wystawianych przez usługodawców
- Kontrola wykonania umów przez usługodawców oraz zmienianie i rozwiązywanie dotychczasowych umów w przypadkach gospodarczo uzasadnionych
- Wykonywanie czynności związanych z zebraniami właścicieli lokali i prowadzeniem głosowania, także w trybie indywidualnego zbierania głosów, zawiadamianie o zebraniach, powiadamianie właścicieli o treści uchwał podjętych z udziałem głosów zebranych indywidualnie
- Opracowywanie tekstów uchwał, regulaminów i innych aktów normatywnych wspólnoty
- Prowadzenie rejestru uchwał właścicieli lokali i dokumentacji z zebrań wspólnoty
OBSŁUGA TECHNICZNA
- Dbanie z należytą starannością o stan nieruchomości, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane
- Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego
- Zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
- Sporządzanie planów przeglądów wymaganych ustawą Prawo Budowlane i zlecanie wykonania przeglądów
- Przygotowywanie planu remontów
- Wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów
- Nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje
OBSŁUGA KSIĘGOWA
- Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną
- Comiesięczne informowanie o wysokości należnych zaliczek poprzez dostarczenie indywidualnego blankietu wpłaty
- Prowadzenie ewidencji wpłat zaliczek oraz kontrola ich prawidłowości
- Przechowywanie dokumentacji księgowej Wspólnoty
- Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek
- Prowadzenie sprawozdawczości Wspólnoty dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie indywidualnych rozliczeń zużycia mediów dla poszczególnych właścicieli
- Sporządzanie rocznego planu gospodarczego wspólnoty
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji planu gospodarczego i działalności zarządu
© ITJS Zarządzanie Nieruchomościami