Oferta

Czynności, które wykonujemy w ramach Umowy o Zarządzanie:

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA

  • Prowadzenie i aktualizacja spisu lokali, właścicieli lokali wraz z posiadanymi udziałami w nieruchomości wspólnej
  • Reprezentowanie wspólnoty
  • Zapewnienie właścicielom informacji o sytuacji Wspólnoty oraz dostępu do jej dokumentów
  • Zawieranie umów o dostarczenie dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, ciepłej i zimnej wody,  odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości
  • Zawieranie umów na usługi utrzymania porządku w nieruchomości wspólnej
  • Zawieranie umów zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej (wentylacja, dźwig osobowy, domofon, monitoring ppoż, instalacje ogrzewania, wod.-kan., elektryczne, gazowe, wszelkie inne urządzenia i instalacje)
  • Zawieranie umów ubezpieczenia nieruchomości wspólnej
  • Wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie cen i warunków umów oraz ich zawieranie
  • Merytoryczna kontrola faktur wystawianych przez usługodawców
  • Kontrola wykonania umów przez usługodawców oraz zmienianie i rozwiązywanie dotychczasowych umów w przypadkach gospodarczo uzasadnionych
  • Wykonywanie czynności związanych z zebraniami właścicieli lokali i prowadzeniem głosowania, także w trybie indywidualnego zbierania głosów, zawiadamianie o zebraniach, powiadamianie właścicieli o treści uchwał podjętych z udziałem głosów zebranych indywidualnie
  • Opracowywanie tekstów uchwał, regulaminów i innych aktów normatywnych wspólnoty
  • Prowadzenie rejestru uchwał właścicieli lokali i dokumentacji z zebrań wspólnoty

OBSŁUGA TECHNICZNA

  • Dbanie z należytą starannością o stan nieruchomości, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego
  • Zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
  • Sporządzanie planów przeglądów wymaganych ustawą Prawo Budowlane i zlecanie wykonania przeglądów
  • Przygotowywanie planu remontów
  • Wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów
  • Nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje

OBSŁUGA KSIĘGOWA

  • Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną
  • Comiesięczne informowanie o wysokości należnych zaliczek poprzez dostarczenie indywidualnego blankietu wpłaty
  • Prowadzenie ewidencji wpłat zaliczek oraz kontrola ich prawidłowości
  • Przechowywanie dokumentacji księgowej Wspólnoty
  • Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek
  • Prowadzenie sprawozdawczości Wspólnoty dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie indywidualnych rozliczeń zużycia mediów dla poszczególnych właścicieli
  • Sporządzanie rocznego planu gospodarczego wspólnoty
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji planu gospodarczego i działalności zarządu
© ITJS Zarządzanie Nieruchomościami